Město Náchod se tak jistě dostalo do podvědomí mnoha Američanů a potěšilo nejednoho Čecha žijícího za oceánem.

„Po dobu šesti měsíců bude video přístupné také na webových stránkách catvusa.com a bude tak moci oslovit další potencionální návštěvníky našeho města. Vzhledem k velmi dobrým diváckým ohlasům plánuje televize spot znovu vysílat," uvedla s potěšením mluvčí náchodské radnice Nina Adlof.

Kromě Náchoda se ve vysílání objevila i další města a místa, a to Nový Bydžov, Jičín, Braunův Betlém nedaleko Kuksu i Královéhradecký region.

PŘIBLIŽUJE TAKÉ ČESKÉ KULTURNÍ DĚDICTVÍ

Cílem Czech-American TV, která spolupracuje také s českými krajskými úřady, je rozšířit povědomí o České republice, ukázat české regiony, zviditelnit destinace, a také mimo jiné přiblížit české kulturní dědictví. Toto veřejné a nekomerční vysílání má formu pravidelných pořadů, ve kterých se anglicky mluvící divák dozví informace o českých regionech, městech nebo památkách.

Celý program televize přispívá k vnímání České republiky a jejích regionů jako velmi zajímavé a bezpečné turistické destinace.

Na projektu spolupracují nejenom čeští, ale i američtí odborníci.