VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Změny na lince do Adršpachu nepotěšily

Adršpach - „Jsme v jednadvacátém století, ale příde mi to jako…,“ hledá pošťačka Alena Rulcová výstižný a zároveň ne moc vulgární výraz, který by charakterizoval její pohled na současné podmínky dopravní obslužnosti Adršpachu.

24.3.2008
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Martin Divíšek

Nové změny v jízdním řádu jí pocit pohody v dopravě do zaměstnání a zpět domů určitě nepřinesly. „Dříve mi jel autobus v 18 hodin z Horního Adršpachu a za třičtvrtě hodiny jsem byla doma v Olivětíně,“ vzpomína Alena Rulcová na cestování před zavedením IREDA. „Když musím jet kvůli delší uzávěrce později, tak mi jede vlak v 18.18, ale do toho si můžu vybrat, jestli strávím čekání na přípoj třičtvrtěhodinou v Teplicích na Nádraží nebo hodinou v Meziměstí,“ dodává, a upřesňuje, že v tom teplickém je aspoň teplo.


Jana Rulcová má domovskou poštu v Broumově, ale jako administrátorka pracuje v rámci pracovní doby na různých poštách podle potřeby. O cestování po Broumovském výběžku tedy ví hodně. Ale Adršpach v nevýhodnosti návaznosti spojů vede. Když má být o půl osmé na pracovišti musí vyrazit v 5:15 z Olivětína a v Meziměstí čeká dvacet minut na autobus do Adršpachu. Kdyby jela z Meziměstí do Adršpachu vlakem, tak musí čekat 40 minut v Teplicích nad Metují. „Zpátky do Olivětína jezdím v 16.55 do Meziměstí, kde má, čtyři minuty na přípoj do vlakový do Olivětína. Když se autobus zpozdí, což se stává občas, tak můžu čekat hodinu v Meziměstí anebo jet až do Broumova a odtud domů do Olivětína,“ říká.


Když měla Alena Rulcová před dvěma roky připomínky ke změnám v jízdních řádech, tak se odpovědi dočkala až po třech měsících. Doufá, že dnešní připomínky starostů dotčených obcí vezmou zástupci rychleji OREDO v potaz…


Na závěr dodala, že se už nemůže dočkat léta, kdy to má s dopravou nejrychlejší: těch 26 kilometrů z Olivětína do Adršpachu urazí na kole za 80 minut.

Autor: Jiří Špreňar

24.3.2008 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační snímek.

Při nehodě dodávky zahynul mladý muž

PO POSTUPU České Skalice (v zeleném) budou patřit do okruhu letošních postupových favoritů hráči Velké Jesenice (v modrém).

Hronov má opět postupové choutky

AUTOMIX.CZ

Vybíráme ojeté SUV do 300 tisíc. Jaké koupit? A jakým se radši vyhnout?

Sportovně užitková vozidla vládnou světu a to nejen mezi novými auty, ale jejich obliba výrazně roste i mezi ojetinami. Pojďme se tedy podívat na to, jaké možnosti máte, když si chcete pořídit ojeté SUV s relativně omezeným rozpočtem. Probereme si SUV do 300 tisíc a koukneme na pět kusů, které za to stojí. A také na pět, jimž byste se měli vyhnout.

Více cyklistů je pro stát přínosnější než množství politiků

Náchodsko - Zemička, která se dá projet za tři dny na kole, nepotřebuje tolik politiků, kteří ji „spravují“. Tato myšlenka, která by určitě našla nemalé množství zastánců, se stala mottem cyklistického výletu napříč Čechami ze severu na jih.

Automatická převodovka řidiče vytrestala, málem utopil auto v Rozkoši

Česká Skalice - Jen malý kousek od nedobrovolného koupání se včera dopoledne kolem půl desáté (čtvrtek 17. 8.) ocitl řidič osobního automobilu, který sjel téměř do přivaděče přehradní nádrže Rozkoš.

Žiláka pohltilo MTB enduro

Teplice nad Metují - MTB enduro je raketově šířící se odnož závodů na horském kole, v němž se snoubí všechny krásy jízdy na biku s tím rozdílem, že v závodě jde o měřené (erzety) a neměřené (transfery) úseky.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení