Dřevěný věšadlový most byl pod názvem Prinz Franz Josef´s Brücke l postaven v roce 1880 jako spojnice v tzv. Panské cestě náhradou za původní brod na řece Úpě. Samotná konstrukce mostu je dřevěná s dvojitým věšadlem, které je zakomponováno do dřevěného zá
Zdroj: Foto: Jan Holý
Dřevěný věšadlový most byl pod názvem Prinz Franz Josef´s Brücke l postaven v roce 1880 jako spojnice v tzv. Panské cestě náhradou za původní brod na řece Úpě. Samotná konstrukce mostu je dřevěná s dvojitým věšadlem, které je zakomponováno do dřevěného zá
Zdroj: Foto: Jan Holý
Dřevěný věšadlový most byl pod názvem Prinz Franz Josef´s Brücke l postaven v roce 1880 jako spojnice v tzv. Panské cestě náhradou za původní brod na řece Úpě. Samotná konstrukce mostu je dřevěná s dvojitým věšadlem, které je zakomponováno do dřevěného zá
Zdroj: Foto: Jan Holý
Zdroj: Foto: Jan Holý
Dřevěný věšadlový most byl pod názvem Prinz Franz Josef´s Brücke l postaven v roce 1880 jako spojnice v tzv. Panské cestě náhradou za původní brod na řece Úpě. Samotná konstrukce mostu je dřevěná s dvojitým věšadlem, které je zakomponováno do dřevěného zá
Zdroj: Foto: Jan Holý
Dřevěný věšadlový most byl pod názvem Prinz Franz Josef´s Brücke l postaven v roce 1880 jako spojnice v tzv. Panské cestě náhradou za původní brod na řece Úpě. Samotná konstrukce mostu je dřevěná s dvojitým věšadlem, které je zakomponováno do dřevěného zá
Zdroj: Foto: Jan Holý
Dřevěný věšadlový most byl pod názvem Prinz Franz Josef´s Brücke l postaven v roce 1880 jako spojnice v tzv. Panské cestě náhradou za původní brod na řece Úpě. Samotná konstrukce mostu je dřevěná s dvojitým věšadlem, které je zakomponováno do dřevěného zá
Zdroj: Foto: Jan Holý
Dřevěný věšadlový most byl pod názvem Prinz Franz Josef´s Brücke l postaven v roce 1880 jako spojnice v tzv. Panské cestě náhradou za původní brod na řece Úpě. Samotná konstrukce mostu je dřevěná s dvojitým věšadlem, které je zakomponováno do dřevěného zá
Zdroj: Foto: Jan Holý