Premiéra se uskutečnila v Praze.
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
Zdroj: Deník/Radek Pecák
I záď vypadala úhledně.
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Povedly se rovněž tvary palubní desky.
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Ukazatele přístrojů byly velmi přehledné.
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Ergonomie dalších ovládacích prvků je rovněž na výši.
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Před spolujezdcem mohla být buď přihrádka.
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Nebo airbag. Obojí najednou možné tehdy nebylo.
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
Také zrcátka se nastavovala manuálně.
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Palubní počítač byl za příplatek.
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Základní motorizací byla opět jedna-trojka.
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Kufr obou verzí se oproti Favoritu a Formanu zvětšil.
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zde jsou rozměry hatchbacku.
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
a zde kombíku.
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
Boční silueta se samozřejmě od Formana moc nelišila.
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
Postupně se nabízely i různé akční verze, včetně dost divokých inteirérů.
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
Felicia byl poslední pick-up v dějinách Škody.
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
Z něj se odvodila i rekreační Felicia Fun.
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
Zadní cestující již měli nebe nad hlavou.
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
Auto vypadalo věru zajímavě.
Zdroj: Škoda-Auto
A za sedačkami ještě zbyl nákladový prostor.
Zdroj: Škoda-Auto
Všechny vyráběné verze Felicie pěkně pospolu.
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto