František (vlevo) a Václav Svobodovi.
Zdroj: Jiří Máslo
Zdroj: Jiří Máslo
Tatru bratrů Svobodových v dílnách v Meziměstí těsně před odjezdem do Maďarska. Na závodní Tatře pracovala před odjezdem pětice techniků patnáct hodin denně, a to po dva týdny.
Zdroj: Jiří Máslo
Tatru bratrů Svobodových v dílnách v Meziměstí těsně před odjezdem do Maďarska. Na závodní Tatře pracovala před odjezdem pětice techniků patnáct hodin denně, a to po dva týdny.
Zdroj: Jiří Máslo
Tatru bratrů Svobodových v dílnách v Meziměstí těsně před odjezdem do Maďarska. Na závodní Tatře pracovala před odjezdem pětice techniků patnáct hodin denně, a to po dva týdny.
Zdroj: Jiří Máslo
Tatru bratrů Svobodových v dílnách v Meziměstí těsně před odjezdem do Maďarska. Na závodní Tatře pracovala před odjezdem pětice techniků patnáct hodin denně, a to po dva týdny.
Zdroj: Jiří Máslo
Tatru bratrů Svobodových v dílnách v Meziměstí těsně před odjezdem do Maďarska. Na závodní Tatře pracovala před odjezdem pětice techniků patnáct hodin denně, a to po dva týdny.
Zdroj: Jiří Máslo
Tatru bratrů Svobodových v dílnách v Meziměstí těsně před odjezdem do Maďarska. Na závodní Tatře pracovala před odjezdem pětice techniků patnáct hodin denně, a to po dva týdny.
Zdroj: Jiří Máslo
Tatru bratrů Svobodových v dílnách v Meziměstí těsně před odjezdem do Maďarska. Na závodní Tatře pracovala před odjezdem pětice techniků patnáct hodin denně, a to po dva týdny.
Zdroj: Jiří Máslo
Tatru bratrů Svobodových v dílnách v Meziměstí těsně před odjezdem do Maďarska. Na závodní Tatře pracovala před odjezdem pětice techniků patnáct hodin denně, a to po dva týdny.
Zdroj: Jiří Máslo
Tatru bratrů Svobodových v dílnách v Meziměstí těsně před odjezdem do Maďarska. Na závodní Tatře pracovala před odjezdem pětice techniků patnáct hodin denně, a to po dva týdny.
Zdroj: Jiří Máslo
Tatru bratrů Svobodových v dílnách v Meziměstí těsně před odjezdem do Maďarska. Na závodní Tatře pracovala před odjezdem pětice techniků patnáct hodin denně, a to po dva týdny.
Zdroj: Jiří Máslo
Tatru bratrů Svobodových v dílnách v Meziměstí těsně před odjezdem do Maďarska. Na závodní Tatře pracovala před odjezdem pětice techniků patnáct hodin denně, a to po dva týdny.
Zdroj: Jiří Máslo