Zdroj: Tatra Trucks
Za budoucí směřování Tatry zodpovídá šéf výzkumu a vývoje Radomír Smolka
Zdroj: Tatra Trucks
Centrální nosná roura žije sto let a bude dále
Zdroj: Tatra Trucks
V Tatře je stále velké množství ruční práce
Zdroj: Tatra Trucks
Poptávka po jejích produktech stále roste
Zdroj: Tatra Trucks
Centrální nosnou rouru budou využívat i nové připravované modely
Zdroj: Tatra Trucks
Hlavní výhodou je skvělá průjezdnost terénem a nízké těžiště
Zdroj: Tatra Trucks
podvozek v lakovně
Zdroj: Tatra Trucks
smontovaný podvozek s motorem od dodavatele
Zdroj: Tatra Trucks
Tento tradiční vzduchem chlazený osmiválec Tatra se stále montuje do vojenských a hasičských verzí a do aut pro mimoevropské trhy
Zdroj: Tatra Trucks
Phoenix v této podobě bry skončí
Zdroj: Tatra Trucks
stejně jako typy odvozené od modelu 815
Zdroj: Tatra Trucks
Kabina pro novou Tatru Force bude výrazně modernější než tato čtyřdveřová na voze Terra
Zdroj: Tatra Trucks
Toto je současná verze Force
Zdroj: Tatra Trucks
Pancéřovaná kabina pro DAF CF pro belgickou armádu
Zdroj: Tatra Trucks
Pancéřovaná kabina na vojenském logistickém voze
Zdroj: Tatra Trucks
Také kabina pro běžný Phoenix může být pancéřovaná
Zdroj: Tatra Trucks
Tatra dodává i samostatné podvozky
Zdroj: Tatra Trucks
Své inovace nejprve důkladně zkouší na vlastním polygonu
Zdroj: Tatra Trucks
Hasičský Titan má všechny nápravy řiditelné
Zdroj: Tatra Trucks
Technické schéma podvozku
Zdroj: Tatra Trucks
Phoenix se objevil i na Dakaru
Zdroj: Tatra Trucks