První povede centrem města. Druhý okruh zavede turisty z města až do Babiččina údolí. Pro informovanost a pohodlí návštěvníků budou připraveny informační kiosky, tabule a městský mobiliář.

Zájemci, kteří navštívili moderně koncipovaný oranžový stánek projektu City Walk na nedávném veletrhu cestovního ruchu v polské Varšavě, si mohli poprvé vyzkoušet nový systém audioprůvodců, jejichž mottem se stalo heslo: „Tisíc zážitků za tisíc sekund“.

Virtuální prohlídka měst Česká Skalice, Přerov, Bardo, Kłodzko, Świdnica a Kędzierzyn-Koźle, tedy měst, které se účastní projektu, probíhala ve čtyřech světových jazycích. Během chvíle se tak návštěvníci pomocí multimediálních sluchátek a velkoplošného televizoru přenesli ke kašně na Husově náměstí v České Skalici, do kláštera v polském Bardu nebo k majestátní pevnosti v nedalekém Kłodzku.

„Velký zájem o naše propagační materiály měli především polsky mluvící návštěvníci. Zajímali se také o další místa v České republice,“ prozradila Magda Sommernitzová,“ účastnice veletrhu. Podle ní návštěvníky stánku asi nejvíce zajímaly Teplicko-adršpašské skály a české sklo.

Společný stánek projektu City Walk dosáhl ve Varšavě velkého úspěchu, když mu pořadatelé udělili Křišťálové slunce, cenu pro nejoriginálnější a profesionální stánek na veletrhu, jehož se zúčastnilo bezmála 400 vystavovatelů z celé Evropy.