Proč jste se rozhodla natočit dokument právě o předváděcích akcích?
Díky zkušenosti v rodině. Od babičky jsem několikrát dostala k Vánocům dárky pořízené právě na předváděcích akcích. Protože jsem chtěla pochopit, proč tam opakovaně jezdí, vyrazila jsem jednou  
s ní. Šokovalo mě, co jsem prožila.  Babička mi totiž stále tvrdila, že je vše v pořádku a v přátelské atmosféře. Prodejci ale byli zlí, arogantní, vymýšleli si a ke koupi doslova nutili. Rozhodla jsem se, že se na předváděcí akce podívám pohledem novinářky, pomocí skrytých kamer a mikrofonů.

V jaké atmosféře se podobné akce konají?
Vždy tam pouští hudbu, třeba dechovku nebo Karla Gotta. V seniorech tím navodí příjemnou náladu, prodejci jsou dobře oblečení, a tak si dobrým prvním dojmem získají důvěru. Prodejci jsou milí, komunikují, ale postupně zesilují tlak, a jakmile někdo položí otázku, prodejce ho před ostatními zesměšní. Například slovy – Plácáte blbosti, přineste pásku, abychom vám zalepili ústa. Pak už se nikdo na nic neptá a prezentace je jednostranná záležitost. Prodejce vychvaluje vlastnosti zboží a vy najednou získáte pocit, že zboží nutně potřebujete a chcete. Pak prodejce oznámí, že na této akci se nic prodávat nebude a vy to zboží chcete ještě víc. Je to dokonalá manipulace.

Senioři prý často utratí i statisíce.
Znám dokonce případ jednoho pána, který prodal všechny své pozemky a nakoupil zboží. Většinou ho ale nikdo nechce, leží doma seniorům pod postelí, oni sami ho nepoužívají, ale věří, že vnoučata přijdou k rozumu a vezmou si ho. Proto stále opakovaně jezdí na předváděcí akce a pořád nakupují.