VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Investor skladů oceli v Březhradu narazil

Hradec Králové - Krajský úřad Královéhradeckého kraje vrátil firmě ThyssenKrupp Ferrosta dokument o vlivu stavby na životní prostředí v Březhradu.

15.5.2009
SDÍLEJ:

Logistické středisko Březhrad - Hradec KrálovéFoto: ThyssenKrupp Ferrosta

Společnost ThyssenKrupp Ferrosta, která hodlá v Březhradu za 400 milionů korun vybudovat sklady oceli v blízkosti obytných domů, se svým projektem narazila.

Krajský úřad Královéhradeckého kraje firmě vrátil k dopracování dokument o vlivu stavby na životní prostředí, bez něhož nemůže získat územní rozhodnutí.

„Zaslali jsme jim jedenáct připomínek, které musejí vysvětlit. Ne každá stavba je takhle sledovaná, ale rozhodně to není nic výjimečného,“ uvedl Richard Veselý z krajského úřadu.

Kraj nařídil firmě například přepracovat hlukovou studii kvůli pohybu kamionů v areálu v nočních hodinách, zajistit odpovídající vzdálenost mezi halou a obytnými domy, změnit návrh sadových úprav včetně plánovaného valu a podobně.

„Mrzí nás to, ale s připomínkami se vypořádáme,“ tvrdí jednatel ThyssenKrupp Ferrosta Radek Miláček.

Námitky k projektu podalo také občanské sdružení Za zdravý a bezpečný Březhrad a někteří další obyvatelé čtvrti.

„V lokalitě žije několik chráněných druhů, a proto navrhujeme vyhlásit území přírodní památkou,“ napsali například lidé z Březhradu.

„Při dalším projednávání vlivu stavby jsme požádali o dohled ministerstvo pro životní prostředí,“ dodala předsedkyně občanského sdružení Dana Pavlíčková.

Kraj firmě žádnou lhůtu na doplnění dokumentu nedal. ThyssenKrupp Ferrosta však nehodlá otálet.

„Řízení by mělo být hotové koncem července. Pokud všechno dobře dopadne, chtěli bychom začít stavět na jaře příštího roku. Stavba bude trvat rok,“ řekl Miláček.

Ve skladu o rozměrech 24 tisíc metrů čtverečních, kterým má ročně projít sto tisíc tun materiálu, by mělo pracovat až 150 zaměstnanců.

Autor: Radek Šprinc

15.5.2009 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

SERVIS

Potravinářství - Potravinářství Potravinářský dělník 16 000 Kč

Obsluha strojů na zpracování a konzervování masa a ryb OPERÁTOR/-KA VE VÝROBĚ. Požadované vzdělání: základní + praktická škola. Dvousměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 16000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: OPERÁTOR/-KA VE VÝROBĚ - práce při zpracování masa a masných výrobků, balení výrobků apod., Zaměstnanecké výhody: finanční benefity formou cafeterie jednou za 3 měsíce, odměna za doporučeného zaměstnance, možnost nákupu výrobků za sníženou cenu, každý měsíc balíček z výrobků společnosti, podnikové dotované stravování, příspěvek na penzijní připojištění, možnost ubytování, odměny při pracovních a životních jubileích., Kontakt - Mgr. Belančinová Katarína, tel.: 491 419 418 (Po - Pá od 06:00 hod. do 14:30 hod.), e-mail: personalni@skalican.cz (zaslání životopisu)., Místo výkonu práce: Zelená 226, Česká Skalice.. Pracoviště: Skaličan a.s., Zelená, č.p. 226, 552 03 Česká Skalice. Informace: Katarína Belančinová, +420 491 419 418(Po-Páod06:00hod.do14:30hod.).

Gastronomie - Gastronomie Pomocníci v kuchyni 6 100 Kč

Pomocníci v kuchyni POMOCNÁ SÍLA DO KUCHYNĚ. Požadované vzdělání: střední odborné (vyučen). Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 6100 kč, mzda max. 8000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Pracovněprávní vztah: pracovní poměr nebo dohoda o pracovní činnosti na dobu určitou. Zkrácený pracovní úvazek na 20 hod. týdně., , Náplň práce: pomocné práce v kuchyni, příprava jídla, úklid kuchyně a prostor v restauraci., , Kontakt - paní Bulánková Marie, tel.: 731 259 157 nebo osobně na adrese provozovny: Svinišťany 1 (Motorest U LÍPY).. Pracoviště: Muneris mb s.r.o. - provozovna motorest u lípy, 552 04 Chvalkovice v Čechách. Informace: Marie Bulánková, +420 731 259 157.

Administrativa - Administrativa Ostatní odborní pracovníci v 20 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností VEDOUCÍ TECHNICKÝCH SLUŽEB ČESKÁ SKALICE. Požadované vzdělání: úso (vyučení s maturitou). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 20000 kč, mzda max. 40000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Obecné předpoklady pro výkon činnosti vedoucího odboru Technických služeb: státní občanství ČR, popřípadě občan cizí státní příslušnosti s trvalým pobytem v ČR; minimální věk 18 let; způsobilost k právním úkonům; bezúhonnost., Kvalifikační předpoklady: minimálně středoškolské vzdělání; nejméně tříletá praxe na vedoucí pozici., Požadované dovednosti: organizační schopnosti; schopnost vést větší pracovní kolektiv; organizace práce, zadávání úkolů, kontrola jejich plnění; umění jednat s lidmi, příjemné vystupování; uživatelská znalost práce na PC; spolehlivost; praxe v oboru vítána; ochota dále se vzdělávat., Hlavní pracovní náplň: organizace práce pracovníků odboru technických služeb; zajišťuje správu komunikací, úklid města, provoz veřejného osvětlení, správu hřbitovů, zimní údržbu, péči o zeleň; plní úkoly, které má uložené od zastupitelstva města, městské rady, starosty., Náležitosti přihlášky:, * písemná přihláška splňující výše uvedené požadavky a obsahující, - jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, datum vyhotovení s osobním podpisem,, - telefonní číslo a e-mailovou adresu,, * životopis s přehledem o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,, * výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,, * ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,, * kopie dalších dokladů o absolvování odborných kurzů nebo jiného vzdělání,, * stručný motivační dopis., Zaměstnanecké výhody: příjemné pracovní prostředí; možnost podílet se na rozvoji města; příplatek za vedení zaměstnanců a osobní ohodnocení; stálá pracovní doba; zajímavá a pestrá práce; 5 týdnů dovolené + 2 dny placeného zdravotního volna; příspěvek na penzijní připojištění, dovolenou, ošatné; stravenky; další benefity vyplývající z kolektivní smlouvy., , Písemnou přihlášku s výše uvedenými obsahovými náležitostmi a doklady doručte nejpozději do pátku 17. 8. 2018 do 11:00 hod. na adresu: město Česká Skalice, třída T. G. Masaryka 80, 552 03 Česká Skalice nebo osobně na sekretariát Městského úřadu v České Skalici, vchod A, 1. patro. Obálku označte "výběrové řízení - Vedoucí technických služeb"., Zasláním přihlášky do výběrového řízení společně s výše požadovanými materiály dáváte souhlas s využitím osobních údajů v nich obsažených pro posouzení uchazeče a administraci výběrového řízení. Po skončení výběrového řízení budou všechny obdržené písemné materiály vráceny poštou na adresu trvalého bydliště zájemců o danou funkci., Důležité upozornění: vybraní uchazeči, kteří budou nejlépe splňovat podmínky pro výběrové řízení a doloží v termínu požadované dokumenty, budou pozváni na výběrovém řízení, které se uskuteční v pátek 23. 8. 2018. Případní zájemci o výše uvedenou funkci berou na vědomí, že si zadavatel vyhrazuje právo provést předběžný výběr z těch, kteří podali přihlášku do výběrového řízení a kteří budou k vlastnímu výběrovému řízení pozváni. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z kandidátů, případně pracovní místo neobsadit bez udání důvodu., , Bližší informace podá starosta města na telefonu 491 490 011 nebo starosta@ceskaskalice.cz. Pracoviště: Město česká skalice, třída T. G. Masaryka, č.p. 80, 552 03 Česká Skalice. Informace: , .

Zdravotnictví - Zdravotnictví Sociální pracovník 18 810 Kč

Sociální pracovníci specialisté v oblasti veřejné správy ODBORNÝ REFERENT / ODBORNÁ REFERENTKA ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ A ZDRAVOTNICTVÍ. Požadované vzdělání: vyšší odborné. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 18810 kč, mzda max. 28320 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Město Broumov vyhlašuje podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na funkci odborného referenta odboru sociálních věcí a zdravotnictví Městského úřadu Broumov, - pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou - srpen 2020), - termín nástupu: 01.09.2018 (případně po dohodě), - druh práce: správní činnosti v oddělení sociálně-právní ochrany dětí , - místo výkonu funkce: správní obvod obce s rozšířenou působností, - platové podmínky: dle uznané odborné praxe (10. platová třída), , - předpoklady pro vznik pracovního poměru: dosažení věku 18 let; způsobilost k právním úkonům; státní občanství České republiky, popřípadě cizí státní občanství a trvalý pobyt v České republice; bezúhonnost; ovládání jednacího jazyka; vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, , - odborná způsobilost podle § 110 z. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách; praxe sociálního pracovníka na úseku sociálně-právní ochrany dětí, případně v jiné oblasti sociální práce, vítána; dobrá komunikativnost, pečlivost, časová flexibilita, asertivita; orientace v právních předpisech na úseku sociálních věcí; znalost uživatelské práce s PC - Word, Excel, elektronická pošta, internet, datové schránky; řidičské oprávnění skupiny B , , - místo, způsob podání přihlášky: písemné přihlášky se podávají osobně v podatelně Městského úřadu Broumov, případně se zasílají poštou, a to na adresu uvedenou v tomto oznámení, , - adresa pro zaslání přihlášky: Městský úřad Broumov, Ing. Eva Blažková, MPA, tajemnice MěÚ, třída Masarykova 239, 550 01 Broumov, , - lhůta pro podání přihlášky: do 10.08.2018, , - obsah přihlášky: jméno, příjmení a titul uchazeče; datum a místo narození uchazeče; státní příslušnost uchazeče; místo trvalého pobytu uchazeče; číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana; datum a podpis uchazeče, , - k přihlášce se připojí tyto doklady: životopis, ve kterém uchazeč uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, , Bližší informace o nabízené pracovní pozici získáte u Mgr. Alice Benešové, zastupující vedoucí oddělení sociálně právní ochrany dětí (tel.: 491 504 325), či u Ing. Miloše Andrše, vedoucího odboru sociálních věcí a zdravotnictví (tel.: 491 504 332).. Pracoviště: Město broumov, třída Masarykova, č.p. 239, 550 01 Broumov 1. Informace: , .


DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto

Osm let dotačního portálu kraje

Památník v Babiččině údolí.
6

Po stopách Babičky Boženy Němcové. Poznejte Staré bělidlo i Viktorčin splav

Krkonoše mají novou turistickou atrakci

Pec pod Sněžkou /FOTO, VIDEO/ - V nadmořské výšce 1062 metrů nad mořem vyrostla originální novinka s úžasným výhledem na Krkonoše i pohledem do zákoutí přírody.

Šílenosti přilákaly prodavače z Moskvy i partičku z Hongkongu

Trutnov - Obscénní a extrémní divadlo loni přitáhlo na trutnovské Bojiště zástupce 65 národností. Rovněž letos skládá mozaiku účastníků jubilejního 20. ročníku nejtvrdšího hudebního festivalu pestrá národnostní paleta.

Hvězdní atleti v Novém Městě

Východní Čechy, Nové Město nad Metují - Hvězdy atletiky se v sobotu ukážou na stadionu Generála Klapálka v Novém Městě nad Metují, kde se koná 42. Velká cena. Dorazí zvučná jména z tuzemska i ze zahraničí.

Nepoučitelný pražský taxikář a suverénní sedmiletá heligonkářka: videa dne

Podívejte se na krátký sestřih toho nejzajímavějšího, co zaznamenali redaktoři Deníku v pátek 20. července 2018.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT