„Začátek akčního léta byl spíše o rozdávání a lepení, i když mnoho našich příznivců jezdilo se samolepkou již od loňského léta, a tak odměněných bylo od samého začátku každý den hned několik. Šťastlivci se tak mohli radovat z krásného trička a kšiltovky s logem I LOVE PRIMÁTOR, z reklamních předmětů PRIMÁTOR nebo z dárkového balení piv, kdy na výběr byla klasická dvanáctka, ochucené pivo CHIPPER Grep či výběr nejlepších piv 7 Zlatých," uvedla Markéta Flousková z marketingového oddělení pivovaru.

Samolepek I LOVE PRIMÁTOR se za celé dva měsíce rozdalo mnohonásobně více než dárků. „Velice nás těší, že stále vidíme samolepky na autech, motorkách, kolech i jiných dopravních prostředcích a uvidíme za rok, zda se kola pivní patroly roztočí opět," dodala Flousková.

Aktuální portfolio pivovaru čítá 17 druhů piv, a patří tak k nejširším v českého pivovarnictví. Podnik s osmdesáti zaměstnanci vloni také investoval zhruba 28 milionů korun, například do instalace nové technologie plnění lahví či vzdělávacího centra. (ery)