Tímto krokem chce lépe zpřístupnit své služby a dosáhnout navýšení obratu. Ten za minulý rok činil 800 milionů korun a kraj se na něm podílel přibližně 16 procenty.


V Královéhradeckém kraji současně působí přibližně 300 prodejců. Zdejší trh stále nabízí velký potenciál, a proto společnost plánuje posílit své divize. V rámci regionu tak nabídne práci téměř čtyřem stovkám lidí.


„Královéhradecký kraj je pro nás jednou z klíčových oblastí, na které se chceme zaměřit. Nejsilnější základnu máme v Praze a na severní Moravě. Nyní bychom rádi posílili další regiony,“ uvedl Jiří Bunda, generální ředitel Zepter International. Nedávný průzkum společnosti potvrdil, že pro zákazníky je stále více rozhodující kvalita a funkce výrobku, za něž jsou ochotni zaplatit odpovídající částku. Přes osmdesát procent respondentů průzkumu uvedlo, že volí osobní prodej z důvodu perfektního předvedení výrobku.


Zajímavý může být i poznatek, jak velký důraz lidé kladou na společné rozhodování. Nákup nového vybavení do kuchyně je záležitostí obou partnerů. „Forma osobního prodeje nám umožňuje přistupovat k zákazníkům individuálně. Osobní vazba posiluje důvěru zákazníků, proto se k nám řada z nich vrací,“ dodal Jiří Bunda.