„Do 12. hodiny vyřídili naši zaměstnanci téměř 500 telefonátů. Vzhledem k tomuto náporu jsme se rozhodli naše call centrum posílit, a proto jsme proškolili dalších deset zaměstnanců, které bylo možné uvolnit z jednotlivých odborů krajského úřadu,“ říká hejtman Martin Červíček
Infolinka je v provozu ve všední dny od 9 do 15 hodin, ale není určena pro samotnou registraci a nenahrazuje celostátní linku 1221. Slouží například starším občanům, kteří nemají přístup k internetu a obtížněji tak získávají potřebné informace nebo nemají některé uživatelské dovednosti.
Nejčastější dotazy se v pátek dopoledne týkaly problémů spojených s výpadky registračního systému. Pracovníci úřadu jsou ale schopni poradit s nejrůznějšími problémy, především s vyplňováním online formuláře a s vysvětlením celého procesu registrace předcházejícího samotnému očkování.