„Do 12. hodiny vyřídili naši zaměstnanci téměř 500 telefonátů. Vzhledem k tomuto náporu jsme se rozhodli naše call centrum posílit, a proto jsme proškolili dalších deset zaměstnanců, které bylo možné uvolnit z jednotlivých odborů krajského úřadu,“ říká hejtman Martin Červíček

Infolinka je v provozu ve všední dny od 9 do 15 hodin, ale není určena pro samotnou registraci a nenahrazuje celostátní linku 1221. Slouží například starším občanům, kteří nemají přístup k internetu a obtížněji tak získávají potřebné informace nebo nemají některé uživatelské dovednosti.

Pan Václav marně čekal na aktivační kód do registračního očkovacího systému.
Proklikat se do očkovacího registru zvedne lidem tlak

Nejčastější dotazy se v pátek dopoledne týkaly problémů spojených s výpadky registračního systému. Pracovníci úřadu jsou ale schopni poradit s nejrůznějšími problémy, především s vyplňováním online formuláře a s vysvětlením celého procesu registrace předcházejícího samotnému očkování.