„Lidé odcházejí, protože už nechtějí snášet nesmyslnou šikanu za 'produkty'. A poštu jako takovou pomalu nemá, kdo by dobře dělal, a to i přes velkou nezaměstnanost. To vypovídá o tom, jak špatné jsou podmínky v práci na poště a jak špatně jsou pošty vedeny," napsal čtenář Karel Kolbaba. „Není to nic jiného než šikana, nazvala bych to až vykořisťováním. Kdo na poště v poslední době nepracuje nebo nepracoval, nedovede si představit, co to obnáší. Já pracuji na poště sedm let a skončila jsem u psychiatra," přisvědčila jiná zaměstnankyně, podepsaná jako Lada. Podobných příspěvků se to na webu Deníku jen hemží.

Hlavně na venkově jsou lidé nespokojení s rušením poboček a jejich přeměnou v podivné prodejce nejrůznějších pojištění, kteří se místním podbízejí při každé návštěvě. „Je to nedůstojné pro ně i pro mě," postěžovala si Deníku jedna z bývalých pošťaček.

Vedení České pošty kritiku odmítá. Kvůli upadajícímu zájmu o tradiční služby jí podle mluvčího Ivo Mravinace nezbylo nic jiného než služby rozšířit. „A po svých lidech nepožadujeme víc než kterákoli jiná firma," tvrdí mluvčí. Pošta dokonce uvažuje o doručování volně prodejných léků,vytvoření virtuálního operátora nebo poskytování bankovních služeb.

Vláda už odmítla, že by České poště jako státnímu podniku nějak měla z krize finančně pomáhat. Mezitím pardubický hejtman Martin Netolický při návštěvě ministra vnitra Milana Chovance uvedl, že „pobočky České pošty mají být zachovány v současném rozsahu". A starosty vyzval, aby případné problémy s pobočkami  včas hlásili.